hur växer vi hälsosamt in i global online business ekonomin ?

tisdag 27 april 2010

TahitianNoni.com

TahitianNoni.com

2005:
Fler än 5 000 entusiastiska distributörer från hela världen samlas i den världsberömda Radio City Music Hall i New York City för TNI:s årliga sammankomst. I evenemanget ingår massiva produktlanseringar och en stor presshändelse i Times Square, liksom lanseringen av TePoemä™ och Moéa™, exklusiva nya produktsortiment för ansiktsvård och spa.

TNI introducerar ett $3 miljoners lotteri med kontaktpriser på $10 till $10 000 och ett huvudpris på $250 000.

TAHITIAN NONI-produkter får stor uppmärksamhet i nationell och internationell press. Professionella idrottsmän, vetenskapsmän och branschexperter ingår TNI:s team av rådgivare och förespråkare.

En ny toppmodern bearbetningsfabrik är färdigställd på Tahiti. Den nya fabriken är den största tillverkningsanläggningen under ett och samma tak på hela Tahiti. I den nya anläggningen där den senaste tekniken implementerats, är produktionskapaciteten fördubblad jämfört med vad den var i den gamla anläggningen. Fler än 50 lokala Tahitibor arbetar där och över 1 000 familjer är engagerade i arbetet med att skörda frukten på över 80 öar i Franska Polynesien.

Nya Tahitian Noni Lifestyle Centers öppnar runt om i USA och andra länder över hela världen. Allmänheten får därigenom ett ställe att uppleva TAHITIAN NONI®-produkter på. Tahitian Noni Cafés™ utvidgar till Provo, Dallas och Atlanta i USA, Sao Paulo i Brasilien och Nagoya, Fukuoka och Tokyo i Japan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar